Urząd miasta od 12 grudnia będzie pracował krócej. Będzie czynny od 8.30, a nie jak dotychczas od 7.30. Magistrat wydał w tej sprawie komunikat.
Obowiązek zmniejszenia całkowitego zużycia prądu o 10 procent
– Na podstawie ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz.U. z 2022 poz 2127), która wprowadza obowiązek zmniejszenia całkowitego zużycia prądu o 10 proc. przez jednostki sektora finansów publicznych w zajmowanych budynkach oraz przez wykorzystywane urządzenia techniczne, instalacje i pojazdy, Prezydent Miasta Zielona Góra ustala od dnia 12 grudnia 2022 r. czas pracy Urzędu Miasta Zielona Góra od godziny 8.30. Godziny zakończenia pracy pozostają bez zmian – informuje urząd miasta.
Polecenie nie dla wszystkich pracowników
Jak wyjaśnia magistrat polecenie dotyczy wszystkich pracowników z wyłączeniem pracowników, których ciągłość pracy jest niezbędna do prawidłowego realizowania zadań miasta – pracowników obsługujących monitoring wizyjny, pracowników strefy płatnego parkowania, pracowników Wydziału Komunikacji. – Polecenie służbowe obowiązuje do odwołania – wyjaśnia urząd miasta.