Reklamy wielkogabarytowe dla miast i gmin. Dowiedz się, czym są pylony i znajdź je w swojej okolicy

0
327
fot. materiały prasowe

Przy drogach wjazdowych do gmin oraz miast można zauważyć estetyczne pylony, czyli wysokie znaki reklamowe, witające przyjezdnych. Tak zwane witacze zawierają cenne informacje na temat miejsca, które właśnie się odwiedza. Czy jednak na pewno ich potrzebujemy? O tym, jakie funkcje spełniają te efektowne reklamy oraz czy warto inwestować w tego typu oznakowanie, piszemy w poniższym artykule.

Majestatyczna reklama godnie wita wszystkich przyjezdnych

Osoby podróżujące po Polsce często mają okazję zaobserwować, jak wiele miast i gmin inwestuje w pokaźnych rozmiarów reklamy, umieszczane tuż przy drogach wjazdowych. Pylon reklamowy lub większy od niego totem, przede wszystkim witają, ale nie jest to ich jedynym zadaniem. Zacznijmy od tego, jak prezentuje się tzw. witacz. Jest to pionowa, wysoka reklama zewnętrzna. W jej centralnym punkcie znajduje się nazwa miejscowości lub gminy wraz z herbem albo logo. Poniżej można zauważyć hasło: WITAMY, a na samym dole wyszczególnione miasta partnerskie. Jeśli pylon jest bardzo wysoki, oznacza to wiele wolnego miejsca. Wówczas puste przestrzenie uzupełnia się o istotne, z punktu widzenia osób przyjezdnych, informacje. Wśród nich wymienia się m.in. atrakcje turystyczne albo liczbę mieszkańców. Projekt może obejmować także autorskie motto, charakterystyczne dla odwiedzanego regionu. Taka reklama jest elegancką wizytówką miasta, korzystnie wpływającą na jego wizerunek. Przy okazji stanowi funkcjonalne oznakowanie, niczym tabliczka informacyjna w estetycznym wydaniu.

Co sami mieszkańcy myślą na temat pylonów reklamowych?

Często można spotkać się z opiniami, że witacze polepszają wizerunek miast oraz gmin. To przecież reklamy, które w przeciwieństwie do krzykliwych treści na billboardach, oferują coś więcej – witają, zapraszają do odwiedzin. Pylon reklamowy jest więc ważnym punktem na mapie każdej większej miejscowości i gminy. Każdy przyjezdny chce bowiem być mile powitany, a także otrzymać czytelną informację, gdzie się obecnie znajduje oraz co ma do zaoferowania dany region. Również mieszkańcy są zadowoleni, gdy przy wjeździe do ich miasta stoi estetyczny pylon. Taka forma przestrzennego nośnika informacji jest bardzo reprezentacyjna i nie sposób tego nie zauważyć. Dlatego też serdecznie zachęcamy wszystkie gminy do podnoszenia prestiżu swoich terenów. W pracowni Novum Invest każdy może zamówić projekt i wykonanie reklamy zewnętrznej typu witacz, która godnie przywita przyjezdnych.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here