Prezydent ogłosił nabór na dyrektora DPS w Zielonej Górze

0
1482
fot. ZielonaNews.pl

W Biuletynie Informacji Publicznej pojawił o się ogłoszenie dotycząca pracy na stanowisku dyrektora DPS dla kombatantów w Zielonej Górze.




Nabór na dyrektora DPS w Zielonej Górze

Ogłoszono nabór na stanowisko dyrektora DPS w Zielonej Górze. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć nadzór nad pracą Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ustalanie planu finansowego jednostki budżetowej oraz dysponowanie środkami w nim określonymi, organizowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów, regulowanie – w drodze zarządzeń – spraw związanych z wewnętrznym funkcjonowaniem Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa.

Jakie są wymagania są w stosunku do kandydatów?




Poniżej znajdziecie wymagania w stosunku do kandydatów. Więcej informacji o ogłoszeniu znajdziecie tutaj: Nabór na stanowisko dyrektora miejskiej jednostki organizacyjnej 

Wymagania w stosunku do kandydatów:
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g) wykształcenie wyższe,
h) co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu
organizacji pomocy społecznej;
i) uzasadnienie przystąpienia do naboru;
j) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów;
k) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Dom Pomocy
Społecznej dla Kombatantów a w szczególności:
– ustawie o pomocy społecznej,
– ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
– ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
– ustawy o samorządzie terytorialnym,
– ustawie o finansach publicznych,
– ustawie Prawo zamówień publicznych,
– ustawie o ochronie danych osobowych oraz
– przepisów prawa pracy i
– przepisów bhp i ppoż,
– i) umiejętność zarządzania finansami,
-j) umiejętność kierowania zespołem osób,
-k) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
2) wymagania dodatkowe:
a) minimum 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną,
b) umiejętność podejmowania decyzji,
c) doświadczenie w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie,
d) rzetelność,
e) odpowiedzialność,
f) odporność na stres,
g) wysoka kultura osobista.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here