Zastanawiasz się, czy mógłbyś sam wypozycjonować swoją stronę? Nie marnuj czasu i pieniędzy!

0
82

Bez wysokiej pozycji w Google trudno osiągnąć dziś sukces na rynku. Szukając oszczędności niekiedy zastanawiamy się jednak, czy nie bylibyśmy zdolni zadbać o nią samodzielnie. W końcu obecnie nie jest to żadna nowość i podstawowe wiadomości na ten temat rozpowszechnione są dość szeroko. Niestety – gdy zagłębimy się w niego bardziej, przekonamy się, że zadanie to wcale nie jest takie łatwe.

Samodzielnie pozycjonowanie stron oznacza dziś duże koszty

Kiedyś sprawa rzeczywiście była stosunkowo prosta i zadaniu można było podołać mając podstawową wiedzę i umiejętności, a także dysponując kilkoma chwilami wolnego czasu. Zadbaliśmy o metatagi i teksty to wszystko – optymalizacja skończona. Budowa ogromnej bazy linków mogła dokonywać się masowo przy pomocy wspomagającego tu oprogramowania. Nakładane przez Google filtry, choć było o nich wiadomo, były jak yeti – wielu słyszało, w praktyce jednak pozostawały niespotykane. Czasy te minęły jednak bezpowrotnie, a kto nie przyjął tego do wiadomości, mógł być pewien otrzymania nierzadko nie tylko owego filtra, ale i bana. Jak pozycjonowanie stron wygląda dziś?

Linki nadal są bardzo ważne, jednak nie chodzi o to, by były jak najliczniejsze – automatyzacja ich pozyskiwania na nic się nie zda. Muszą być mocne, co oznacza nie tylko pochodzenie z wartościowej strony. Roboty wyszukiwarki przyjrzą się także treści! W rezultacie, trzeba być gotowym na spore wydatki, które da się obniżyć tylko wówczas, gdy skala takich działań jest znaczna.

Inaczej wygląda też zagadnienie optymalizacji – bez dobrego, znającego tą dziedzinę webmastera się nie obejdzie. Poza obecnością fraz kluczowych trzeba bowiem zadbać o bardzo wiele szczegółów technicznych – od szybkości ładowania po np. poprawność kodu czy struktury linkowania wewnętrznego. Nawet najlepsze umiejętności to za mało, jeśli nie możemy precyzyjnie monitorować skutków naszych działań. Niezbędne do tego narzędzia to kolejny bardzo poważny koszt idący w tysiące złotych. Lepiej ponosić go samemu czy wespół z wieloma innymi klientami? Oszczędzaj swoje pieniądze!

Bez wiedzy i doświadczenia każdy wydatek może być daremny

Przystępując do działania, które tak czy inaczej pochłonie sporo czasu, zmierzymy się w dodatku z szeregiem problemów. Choć doświadczony fachowiec rozwiąże je natychmiast, brak doświadczenia zmusi nas do cierpliwego poszukiwania rozwiązań. A to jeszcze nie wszystko.

Jak przypominają specjaliści z firmy INSEO, wyszukiwarka i jej czujne algorytmy nieustannie prześwietlające naszą stronę i pozostałą zawartość sieci to tylko jedno z wyzwań, którym musimy stawić czoła. Drugim są oczywiście nasi rywale i sytuacja na rynku. Skuteczne pozycjonowanie jest możliwe tylko wówczas, gdy cały ten wysiłek i wydatki podporządkowane będą realizacji właściwie nakreślonej strategii. Nie chodzi nam o dobre pozycje same w sobie – one mają nam przynieść wzrost popularności i zysk! Odpowiedni dobór słów kluczowych i gotowość do korekty przyjętego sposobu działania, jeśli wymagają tego aktualne uwarunkowania, to konieczność. Zlecając pracę fachowcom, możesz być pewien, że wspinaczka Twojej strony ku szczytowi listy wyników Google będzie odbywała się właściwą drogą. Zrób to więc czym prędzej!

Źródło: inseo.pl

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here