Zainwestuj w promowanie firmy w sieci. Prezentujemy korzyści, na jakie możesz liczyć

0
22
fot. materiały prasowe

Wyszukiwarka Google jest narzędziem, z którego na całym świecie korzystają miliony ludzi. Każdego dnia wpisują w nią miliardy zapytań i liczą na to, że znajdą ofertę, jaka ich zainteresuje. Twoim zadaniem jest więc – pozwolić się im dostrzec. Promowanie strony firmowej w największej wyszukiwarce świata to złożony proces, ale za dotarcie na pierwsze miejsca w rankingu przewidziana jest nagroda w postaci zwiększonych zysków.

Interesują Cię długotrwałe efekty? Dobrym wyjściem jest pozycjonowanie

Każda firma, która udziela się obecnie na rynku, chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych Klientów – a taki cel można osiągnąć poprzez wyświetlanie się w czołówce wyników wyszukiwania. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na pozycjonowanie swojej strony firmowej. Wiedzą oni doskonale, że sama obecność w sieci nie wystarczy, by odnieść sukces. Trzeba się postarać, żeby użytkownicy jak najczęściej klikali w link do Twojej witryny, a to przełoży się na widoczne zyski firmy. Badania pokazują, że internauci częściej przechodzą na strony wyświetlające się w organicznych wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz się w nich znaleźć, potrzebne będzie wspomniane już pozycjonowanie. Szereg długofalowych działań podejmowanych przez ekspertów generuje ruch na stronie firmowej. To z kolei powoduje wzrost liczby odwiedzin w witrynie, a Ty zyskujesz przewagę nad konkurencją i zwiększasz rozpoznawalność swojej marki w internecie. To jednak nie wszystkie zalety pozycjonowania.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Jak zatem widać, pozycjonowanie jest dość skomplikowanym i długotrwałym procesem. Aby odniosło skutek, potrzebne są systematyczne działania, poparte badaniami widoczności strony i planowaniem odpowiednich słów kluczowych. Wysoka pozycja w rankingu Google to efekt sporych nakładów pracy, ale wart podjąć się jej zdobycia, ze względu na zyski, jakie może ona przynieść firmie. Trudno się zatem dziwić, że właściciele firm, którzy założyli stronę internetową, decydują się na jej promowanie za pomocą pozycjonowania organicznego lub reklamy Google Ads.

Google Ads sprawdzi się, jeśli nie masz za wiele czasu na promocję

Drugim, obok pozycjonowania, skutecznym sposobem reklamy w wyszukiwarce jest Google Ads. Dzięki niemu Twoja witryna firmowa może wyświetlać się nad organicznymi wynikami wyszukiwania, a Ty stworzysz kampanię promocyjną nie tylko w Google, ale również w innych miejscach w sieci. Dzięki specjalnemu panelowi można dostosować reklamę do odbiorcy, lokalizacji, a także do komunikacji firmy i języka, jakim posługuje się w kontaktach z użytkownikami internetu. Ciekawą opcją jest możliwość optymalizacji kampanii w trakcie jej trwania. Linki płatne są polecane szczególnie nowym biznesom i tym, które ze względu na swoją sezonowość nie mają wiele czasu na pozyskanie Klientów. Warto również wspomnieć, że w większości przypadków płacisz jedynie za kliknięcie w reklamę – samo wyświetlanie w Google jest bezpłatne. A promując konkretny produkt lub usługę, znacznie zwiększasz szanse na to, że każde kliknięcie wykonuje Twój przyszły Klient. Aby kampania Google Ads przyniosła oczekiwane rezultaty, dobrym ruchem jest powierzenie jej zbudowania specjalistom. Samodzielne stworzenie reklamy nie jest trudne, ale planowanie działań i wdrażanie ich wymaga eksperckiej wiedzy i doświadczenia. Jeśli zastanawiasz się, czy lepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy będzie długofalowe pozycjonowanie, czy może szybki efekt z Google Ads, wybierz połączenie tych dwóch kampanii. W ten sposób zyskasz dwa kanały pozyskiwania Klientów zamiast jednego, co przełoży się na znacznie większe zyski i będzie prostą drogą do sukcesu.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here