- To wydarzenie minęło.
Euroshorts
8 grudnia 2018 o godzinie 19:00 - 21:00
Gościem specjalnym wieczoru będzie pani Ilaria Di Carlo, artystka wizualna i reżyserka.
program:
Cz. 1
Amerykański Film Reklamowy 2018 – Sztuka i technika
– 27 edycja zestawu najlepszych światowych filmów reklamowych, włączonych do kolekcji MoMA The Museum of Modern Art w Nowym Jorku (MoMA) – czas projekcji: 75 min.
Cz. 2
Filmy z festiwalu Euroshorts 2018 – Młodzi filmowcy
W rytmie (Accord), FAB, 03:33, reż./dir Johan Erik Lallerstedt, USA
Para z każdego rodzaju (Two of Every Kind), ANI, 8:38, reż./dir Efrat Chen Weiss, Naor Zana, Neta Bar, Izrael/Israel
Morale żołnierza (Mit im Bund), FAB, 13:06, reż./dir Lukas Nathrath, Niemcy/Germany
Chcę uwierzyć (I Want to Believe), FAB, 15:53, reż./dir Matúš Ryšan, Słowacja/Slovakia
Gwiezdny pył (Stardust), ANI, 2:05, reż./dir Elena Volozneva, Polska/Poland
Odwieczne wibracje (Eternal Resonance), EXP, 8:00, reż./dir, Indira Solovieva, Francja/France
Rower Robsona (Bob’s Bike), ANI, 1:30, reż./dir Hubert Dłużniewski, Polska/Poland
Paryżu – wygrałeś (Paris you got me), FAB, 09:02, reż./dir Julie Boehm, Niemcy/Germany
Boska ścieżka (The Divine Way, La Via Divina), EXP, 15:00, reż./dir Ilaria Di Carlo, Niemcy/Germany
—
„Amerykański Film Reklamowy 2018” (The Art & Technique of the American Commercial) – to unikalna opowieść o współczesnej Ameryce.
Najwybitniejsi twórcy reklamy trafnie diagnozują przemiany społeczne oraz radości i obawy zwykłych ludzi. Na ekranie pojawiają się znani aktorzy i piosenkarze – wśród nich: Anthony Hopkins i Jay-Z.
W programie znalazły się przeznaczone na rynek amerykański reklamy Tide, Samsunga, Monster.com, Wetransfer, Tile, Adidas, Nike, LA Original, Beats by Dre oraz kolejny wesoły spot marki Snickers. Jest znakomity film animowany, w formie komediowej wyjaśniający dzieciom, na czym polega pobyt w szpitalu.
Dużo niezwykłej grafiki, animacji, muzyki i wyjątkowa praca z dźwiękiem.
Zestaw jest efektem konkursu Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych USA AICP, gdzie reklamy oceniano w 41 kategoriach. Premiera pokazu odbyła się w czerwcu br w Nowym Jorku.
euroshorts.pl