Urząd Miasta Zielona Góra poinformował, że ze względu na sytuację epidemiczną od dnia 12 października 2020 r. wprowadza ograniczenia w obsłudze interesantów. Z kolei Urząd Marszałkowski całkowicie zamknął swoje drzwi dla mieszkańców.
Urzędnicy Urzędu Miasta zachęcają do załatwiania spraw poprzez kanały elektroniczne, na przykład za pośrednictwem platformy ePUAP. Wszelkie pisma można również składać w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22 gdzie jest wystawiona skrzynka na korespondencję, lub wysłać pocztą.
Jeśli jest niezbędny bezpośredni kontakt z urzędnikiem, to należy najpierw zgłosić taką potrzebę telefonicznie. Bezpośrednia obsługa mieszkańców w budynkach urzędu będzie odbywać się w wydzielonych, bezpiecznych strefach, z zachowaniem środków ochrony osobistej.
Szczegóły na stronie internetowej http://www.zielona-gora.pl/PL/971/7857/Ogloszenie_o_pracy_Urzedu_Miasta_Zielona_Gora/?fbclid=IwAR2PsXvGQloK2uvdOrxRO7fPPc6EeHeJRdSaAnu1ySVBibxaLk9e2Qhwtfg
Urząd Marszałkowski natomiast, całkowicie będzie nieczynny od 12 października do odwołania. Wszelkie sprawy najlepiej również załatwić elektronicznie, przez EPUAP, telefonicznie lub w pilnych sprawach osobiście w Kancelarii Ogólnej lub na parterach budynków Urzędu, w miejscach do tego wyznaczonych.
Ogólny adres poczty elektronicznej Urzędu to: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl, natomiast numer na Centralę telefoniczną to: +48 68 45 65 200.
Szczegóły na stronie: https://lubuskie.pl/wiadomosci/15692/ograniczenie-pracy-urzedu-?fbclid=IwAR1ofNhM_I3j0c-O6MHfnzKRkK2TzDxxL92HoUlgTcBAm6pjGw0x0g1qlCA
Źródło: Urząd Miasta, Urząd Marszałkowski
pamiętaj Obywatelu urząd jest dla Ciebie a nie TY dla urzędu