Kolejny park handlowy w Zielonej Górze. Tym razem Stop Shop

5
7445
fot. materiały prasowe

IMMOFINANZ, właściciel czołowej europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, kontynuuje ekspansję w zakresie tego formatu „retailowego” w Polsce, ogłaszając kolejny projekt, tym razem w mieście Zielona Góra.



Stop Shop w Zielonej Górze

Przyszły STOP SHOP Zielona Góra będzie miał łącznie 14 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem ponad 6.600 m kw. i powstanie bezpośrednio przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Działka pod tę inwestycje została zakupiona. Rozpoczęcie budowy planowane jest na 2020 rok, po otrzymaniu pozwolenia na budowę. Dzięki inwestycji w Zielonej Górze, portfel STOP SHOP w Polsce wzrośnie do dziesięciu parków handlowych. Aktualnie marka ta jest obecna w 87 lokalizacjach w dziewięciu krajach z łączną powierzchnią najmu na poziomie niemal 630.000 m kw.



14 znanych i międzynarodowych najemców

STOP SHOP jest określany mianem atrakcyjnego i praktycznego lokalnego dostawcy, oferującego zróżnicowany asortyment produktów w dobrej cenie, który jest łatwo dostępny dzięki bardzo dobrej lokalizacji. Nowy park handlowy w Zielonej Górze zaoferuje odpowiednio dobrany mix łącznie 14 znanych krajowych i międzynarodowych najemców oraz elementy rozrywki. Bezpośrednio przed STOP SHOP-em dostępnych będzie ok. 160 miejsc parkingowych. Zielonogórski projekt realizowany będzie w sąsiedztwie istniejącego już supermarketu oraz sklepu DIY, które dzięki komplementarności oferty, będą pozwalały klientom na realizację szerokich potrzeb zakupowych w jednym miejscu.



Kto dojedzie w ciągu 30 minut samochodem?

STOP SHOP Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie. Oprócz Szosy Kisielińskiej, dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączny tę cześć Zielonej Góry z drogą ekspertową S3. Łączny zasięg nowego STOP SHOP-u oszacowano na 272.000 osób, co oznacza, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.



„Wybrana na realizację naszej inwestycji działka, to najlepsza lokalizacja w mieście. Spełnia ona wszelkie warunki by z powodzeniem otworzyć w tym miejscu park handlowy STOP SHOP”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ. „Wierzymy, że poprzez zaproponowanie w tym miejscu atrakcyjnej oferty handlowej STOP SHOP stanie się nowym, ulubionym miejscem zakupowym dla mieszkańców Zielonej Góry. Co więcej, przyszli klienci będą mieli wyjątkowo blisko na zakupy, gdyż dzięki dogodnemu połączeniu, podróż z centrum miasta do naszego obiektu zajmie jedynie osiem minut”, dodała.

Marka STOP SHOP należąca do IMMOFINANZ łącznie z Zieloną Górą to aktualnie 87 parków handlowych rozlokowanych w dziewięciu krajach, tj. Słowacji, Czechach, Austrii, na Węgrzech, w Serbii, Słowenii, Chorwacji, Rumunii oraz Polsce. Strategia firmy zakłada dalszą ekspansję portfela do ponad 100 lokalizacji w najbliższej przyszłości.

Źródło: materiały prasowe 

PODZIEL SIĘ

5 KOMENTARZE

  1. Co za cyrk. To miasto to tragedia budowlana. Centrum handlowe na centrum handlowym. Zero przemyślenia. Byle zadowolić niewymagającego konsumenta.

  2. A kto ci broni wybudować np. nowoczesną operę. Masz kasę zgłoś się do miasta kup działkę i buduj.
    Dziwny to kraj, gdzie ludzie chcą decydować, co ma robić kapitalista ze swoimi pieniędzmi.
    No ale polak zazdrości sąsiadowi nawet jak mu się zdarzy nieszczęście.

  3. Więcej centrów hoże po prostu nabijają kabzę lokalsom? Usunięcie komentarza potwierdzi moje zdanie. Print screen, save on cloud.

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here