Spalanie tkanki tłuszczowej – jak polepszyć efekty?

0
544
fot. materiały prasowe

Fałda na brzuchu, czyli tak zwany „mięsień piwny”, nie jest niczym pozytywnym dla mężczyzny, który chciałby się cieszyć atrakcyjną budową ciała i efektownie wyrzeźbioną sylwetką. Spalanie tkanki tłuszczowej nie zawsze jest jednak zadaniem tak prostym, jak mogłoby się wydawać. Do osiągnięcia upragnionych efektów często potrzeba wytrzymałości, samozaparcia, konsekwencji, a nierzadko również poświęceń. Co można zrobić, by poprawić efekty spalania tkanki tłuszczowej? W poniższym artykule przedstawiamy kilka porad na ten temat.

Przyjrzyj się swojemu treningowi i sprawdź, czy jest odpowiedni?

Brak efektów w postaci spalania tkanki tłuszczowej często wynika po prostu ze źle dobranych ćwiczeń. Pamiętaj, że nie wystarczy tylko ćwiczyć, by spalić tłuszcz (choć bez dwóch zdań nawet taki trening jest lepszy, niż żaden!). Kluczowe jest jednak to, czy ćwiczenia, które wykonujesz, są w stanie pomóc Ci w osiągnięciu zamierzonego celu.

Jakie ćwiczenia przede wszystkim należy uwzględnić w treningu nastawionym na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha? Dużą rolę odgrywają ćwiczenia wielostawowe, takie jak:

  • przysiady;
  • wykroki;
  • podciąganie na drążku;
  • wyciskanie.

Powyższe ćwiczenia powinny być wykonywane ze względnie dużym obciążeniem, niemniej pamiętaj, by ciężar dopasować do własnych możliwości i nie nadwyrężać organizmu. Podczas regularnych pobytów na siłowni warto uwzględnić również takie ćwiczenia jak brzuszki, rowerek, pompki i deskę.

Co stosować przy spalaniu tkanki tłuszczowej?

Pamiętaj, że na rynku dostępny jest szereg produktów, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej. Warto uwzględnić je w swojej diecie, ponieważ regularne ich stosowanie znacznie zwiększa szanse na szybsze odniesienie sukcesu.

Kreatyna

Chociaż kreatynę kojarzymy przede wszystkim z budowaniem masy mięśniowej, może ona być pomocna także przy redukcji tkanki tłuszczowej. Dlaczego?

Przede wszystkim dlatego, że chcąc zrzucić tkankę tłuszczową, prawdopodobnie znajdujesz się na diecie. Niedobory żywieniowe mogą z kolei powodować osłabienie, mniejszą wytrzymałość i sprawność na siłowni, a co za tym idzie – przyczyniać się do gorszej wydajności na siłowni. Kreatyna, którą możesz kupić na przykład na stronie https://mlonutrition.pl/kategoria/kreatyny, ma natomiast właściwości ergogeniczne, czyli, mówiąc prościej, przyczynia się do wzrostu siły, sprawności i wytrzymałości.

Spalacz

Innym rozwiązaniem może być spalacz, czyli starannie skomponowana mieszanka składników, które mają na celu przyspieszyć procesy spalania tkanki tłuszczowej. W takich produktach, które kupisz między inny mi tutaj https://mlonutrition.pl/kategoria/spalacze/, można znaleźć między innymi zieloną herbatę, guaranę czy kofeinę.

Gdzie kupować produkty na spalanie tłuszczu?

Pamiętaj, by produkty na spalanie tłuszczu zawsze kupować u doświadczonych, renomowanych producentów. My polecamy na przykład producenta MLO Nutrition, który oferuje różnego rodzaju, wysokojakościowe suplementy i preparaty dla sportowców.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here