Reklama w google shopping. Jak pokazać firmę w sieci?

0
133
A special "e-commerce" button on a laptop keyboard

Nie bez powodu mówi się, że reklama dźwignią handlu. Bez niej produkty i usługi firmy giną w gąszczu tysięcy podobnych firm. Ważne, jednak by podejść do niej z rozmysłem i dobrym pomysłem. A najlepiej zdać się na zawodowców.

Wielu przedsiębiorców oszczędza na reklamie sądząc, że jest wydatek zbyteczny, nie przekładający się na dochody firmy. Nic bardziej mylnego. Dobra reklama przynosi profity, czasem w dłuższym, czasem w krótszym czasie. Jednak z pewnością nie odbija się bez echa.

Dobra reklama wzmocni wizerunek firmy

Warto sobie uzmysłowić, że dzięki dobrze i celowo zrealizowanej reklamie anonimowa firma przestaje być niewidoczna i zaistnieje w świadomości klienta. A w momencie, kiedy ten będzie potrzebował produktu, usługi z danej branży to chętniej sięgnie po to jest mu „znane”. Dobra reklama realnie podnosi też sprzedaż, bo dobrze ukierunkowane działanie marketingowe sprawią, że klient zechce kupić produkt lub skorzystać z usługi. I to co najważniejsze, że odpowiednio dobrana kampania marketingowa będzie odpowiedzą na potrzeby potencjalnego nabywcy.

Reklama google shoping. Podsuń swój produkt klientowi

Reklama w internecie jest obecnie jedną z najbardziej skutecznych form promocji. W szczególności wiele mogą zyskać e-sklepy, dla których idealnym rozwiązaniem będzie reklama google shopping. Obecnie algorytmy wyszukiwania i specjalistyczne oprogramowanie dają marketingowcom ogromną bazę wiedzy na temat klientów, ich poszukiwań i oczekiwań, co sprawia, że mogą potencjalnemu nabywcy podsuwać potrzebny produkt. A żeby to zrobić dobrze, to warto skorzystać z usług ludzi, którzy taką wiedzę mają.

Reklamę google shoping jest prowadzi skutecznie Shoper. To właśnie tu specjaliści z branży pracują nad przebiegiem i optymalizacją kampanii produktowych. Dzięki temu odpowiednie produkty będą pojawiać się między innymi na pierwszych lub ostatnich, wyróżnionych pozycjach strony głównej w wyszukiwarce Google, w zakładkach „zakupy” czy „grafika”. Mało tego specjaliści z Shoper przygotują tzw. kampanię banerowwą – banery będą wyświetlały się na różnych stronach internetowych a także w aplikacjach (do dyspozycji jest aż 2 miliony stron i aplikacji). Reklama e-sklepu może także pojawiać się w serwisie Youtube. Co ciekawe, Shoper oferuje także opcję pozyskania dodatkowych środków i zwiększania budżetów reklamowych. Jest to możliwe dzięki współpracy z partnerami finansowymi.

Jak działa reklama google shopping z Shoper?

Zaczyna się od promocji wszystkich produktów, które są w danym sklepie internetowym. Potem następuje analiza danych i wybierane są te, które mają największy tzw. potencjał zakupowy (czyli dobrze rokują, jako te produkty, które klient kupi). Dzięki temu maksymalizowany jest zwrot kosztów poniesionych na działania marketingowe. Co ważne, Shoper w głównej mierze opiera się na pozyskanych danych i w połączeniu ze specyfiką branży wdraża najbardziej optymalne rozwiązania.

Chcesz ruszyć z kampania? Jak szybko możesz wystartować z reklamą google shoping?

Shoper zwykle „startuje” z kampanią do 5. dni roboczych. Najpierw trzeba skonfigurować kampanię, a następnie poczekać na weryfikację od Google. Gdy te procesy dobiegną końca kampania może ruszać.

Jakie zyski z reklamy w internecie?

Shoper wyliczył, że 2 miesiące kampanii w Google Ads sklepu z branży dom i ogród generuje aż 60 procentowy wzrost ruchu i przynosi ponad 1500 procent zwrotu inwestycji w reklamę. A w przypadku branży związanej z artykułami spożywczymi zwrot z inwestycji wynosi ponad 1800 procent.

Jak widać liczny mówią same za siebie. Nie ma zatem wątpliwości, że wkład włożony w dobrą reklamę zwróci się i będzie siłą napędową dla firmy.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here