Pozyskaj klientów dla swojej firmy. Dobierz dla siebie strategię pozycjonowania!

0
113
fot. materiały prasowe

Współczesny marketing został na dobre zdominowany przez internet, media społecznościowe i niezwykle szeroką dostępność informacji. Niemal każdy przedsiębiorca wie dzisiaj, że bez posiadania strony internetowej nie opłaca się prowadzić biznesu, gdyż po prostu… nie będzie on miał klientów. Kiedyś wystarczyło opublikować witrynę w sieci, a następnie usiąść, popijać kawę i spokojnie czekać na tłumy odbiorców. Dziś, w dobie ogromnej konkurencji, najpierw trzeba przebić się przez dopracowane kampanie rywali i dać się dostrzec potencjalnemu klientowi. Jak to zrobić? Jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów jest inwestycja w pozycjonowanie strony.

Wytężona praca specjalistów przynosi efekty. Przekonaj się, na czym polega SEO

Zanim zaczniesz myśleć o pozycjonowaniu swojej firmowej witryny, warto się dowiedzieć, czym ono tak właściwie jest. Jak mówią eksperci z Agencji ESEO, są to po prostu działania optymalizacyjne na stronie i poza nią. Przygotowują one witrynę do wizyty zarówno przeciętnego internauty, jak i robotów Google, które indeksują ją na konkretnych miejscach w wyszukiwarce (więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/ ). Większość wyników wyszukiwania jest darmowa – to tak zwane wyniki organiczne. Oprócz nich w Google można jeszcze znaleźć płatne reklamy, ale to nie nimi będziemy się dziś zajmować. Obecność na wysokiej pozycji w standardowych, darmowych wynikach wyszukiwania daje większą szansę, że potencjalny klient kliknie w odnośnik prowadzący do Twojej strony firmowej. Pozycja marki i jej świadomość wśród internautów rośnie, co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów i usług. Aby ten cel osiągnąć, potrzebne będą dwa rodzaje działań SEO:

  • optymalizacja, czyli techniczne usprawnienie działania witryny: zmiany w kodzie, rozbudowanie treści itp.,
  • link building: budowanie sieci wartościowych odnośników prowadzących do Twojej strony z serwisów o wypracowanej renomie.

Wszystkie aspekty pozycjonowania, czyli co robią eksperci na Twojej stronie

W każdej profesjonalnej agencji praca w witrynie rozpoczyna się od skrupulatnego audytu. Podczas niego wykwalifikowani ludzie sprawdzają, w jakim miejscu znajduje się aktualnie strona i co można w jej funkcjonowaniu poprawić, żeby było lepiej. Następnie konfrontują uzyskane wyniki z Twoimi oczekiwaniami i wspólnie ustalacie plan działania. Kolejnym krokiem, który w agencjach takich jak ESEO należy do najważniejszych, jest wybranie odpowiednich słów kluczowych. Frazy powinny być mądrze dobrane, a następnie użyte w nagłówkach, tekstach i opisach tak, by całość okazała się przyjazna dla użytkownika. Roboty Google również zwracają uwagę na to, czy treści są unikalne oraz czy użyte słowa kluczowe nie są sztucznie wklejone do tekstu. A jeżeli jesteśmy już przy wpisach i artykułach, to również na ich brzmienie trzeba zwrócić uwagę. Wyszukiwarka premiuje obecnie wartościowe treści, pomagające internaucie odpowiedzieć na jego pytania. Ostatnim, ale nie najmniej ważnym aspektem jest wspomniany już wcześniej link building. Zbudowanie sieci linków do strony zwiększa ruch w witrynie, co pozwala uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here