Poznaj skuteczne sposoby reklamowania firmy w internecie. Od tego zależy Twój sukces

0
108
fot. materiały prasowe

Jednym z najważniejszych etapów tworzenia i rozwijania własnego biznesu jest jego skuteczna reklama. To od niej zależy, czy klient do Ciebie trafi, czy pozostanie na dłużej, a w rezultacie kupi produkt albo skorzysta z usług. Nic więc dziwnego, że firmy prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych sposobów promocji – a Ty przecież musisz być najlepszy! Najpierw przemyśl, gdzie chcesz reklamować swoje przedsiębiorstwo. Z uwagi na to, że duża część życia i aktywności społeczeństwa przeniosła się dziś do internetu, warto właśnie tam rozpocząć promowanie produktów i usług. Tylko jak to zrobić?

Strona internetowa to nie wszystko. Daj się zauważyć i pozostań zauważanym!

Pierwszym krokiem do zaznaczenia swojej obecności w sieci jest stworzenie firmowej witryny internetowej. Jednak na tym cały proces się nie kończy. Aby potencjalny klient dostrzegł Twoją ofertę, trzeba zadbać, by była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Badania pokazują, że przeciętny użytkownik wyszukiwarki po wpisaniu w nią hasła przegląda jedynie pierwszą stronę. Bardziej wytrwali zapuszczają się również na drugą, a o istnieniu osób czytających trzecią czy piątą krążą jedynie legendy. Jak sprawić, żeby strona znalazła się w pierwszych dziesięciu wynikach? Zainwestować w jej pozycjonowanie. Termin ten obejmuje działania wewnętrzne w witrynie, czyli optymalizację treści i kodu strony pod wyszukiwarkę, a także zewnętrzne – pozyskiwanie wartościowych linków z innych stron.

Choć może to wydawać się łatwe, w rzeczywistości takie nie jest. Zbyt pochopne działania mogą bowiem skutkować nałożeniem przez Google kar. Pierwsza z nich to tak zwany filtr. Powoduje on znaczne obniżenie pozycji w wynikach wyszukiwania, a powrót na wyższe strony okazuje się bardzo trudny. Google może również ukarać Twoją stronę banem, czyli całkowitym usunięciem z wyników. Aby uniknąć takiej sytuacji, dobrze jest zlecić pozycjonowanie specjalistom, takim jak firma Inseo. Wysoka jakość działań i przemyślane kroki sprawią, że Twoja witryna zostanie zauważona.

Reklamuj się szybko i kreatywnie. Postaw na Google AdWords!

Promocja w Google AdWords (obecnie nazywanym Google Ads) jest idealnym rozwiązaniem szczególnie dla firm zajmujących się sprzedażą sezonową. Gdy nie masz zbyt dużo czasu na dotarcie do klienta (na przykład sprzedajesz choinki, na które popyt wzrasta jedynie przed świętami), płatne linki w wyszukiwarce mogą okazać się Twoim wybawieniem. Taką reklamę możesz wykupić w systemie PPC (pay per click), co oznacza, że zapłacisz za nią tylko wtedy, gdy zostanie kliknięta. Nagrodą jest widoczność na samym początku wyników wyszukiwania albo po ich prawej stronie. Użytkownicy sprawdzają jedynie, czy w danej witrynie znajdą potrzebne informacje, nie różnicując reklam i organicznych wyników. Kampania gwarantująca pierwszą lub drugą pozycję w Google jest zatem gwarancją sukcesu.

Źródło: inseo.pl

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here