Zarząd Nextbike Polska S.A. poinformował o złożeniu wniosku o wniosku o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego – Celem jest umożliwienie dalszego funkcjonowania roweru miejskiego w 39 systemach w Polsce – informuje Nextbike.
Jak poinformowała firma Nextbike zagrożenie niewypłacalnością to efekt pandemii wirusa SARS-CoV-2 a spadek przychodów w związku z zakazem korzystania z rowerów miejskich spowodował nagłe i niemożliwe do przewidzenia negatywne skutki finansowe dla spółki.
Czy będziemy dalej korzystać z rowerów miejskich?
– Dla naszych użytkowników nic się nie zmienia. Rowery miejskie w 39 systemach w Polsce będą funkcjonowały normalnie. Zarówno nam, jak i naszym wierzycielom oraz miastom, zależy na tym, żeby rower miejski, który stał się symbolem sukcesu, nowoczesności i ekologii, przetrwał zawirowania spowodowane pandemią i mógł dalej się rozwijać. Liczymy na wsparcie i współpracę władz miejskich tak, aby rower nie stał się pierwszą biznesową ofiarą pandemii w transporcie publicznym w Polsce – mówi Paulina Wójcicka z biura prasowego Nextbike Polska S.A.
Co firma zyska ogłaszając upadłość?
Jak czytamy zarządzenie przeprowadzenie postępowania restrukturyzacyjnego daje realne szanse na dojście do porozumienia z wierzycielami, w tym z bankami finansującymi spółkę oraz pozwoli na ustalenie nowych zasad spłat zobowiązań spółki. – Zawarcie układu z wierzycielami pozwoli na odsunięcie w czasie płatności aż do momentu powrotu do normalnego funkcjonowania systemów rowerowych po pandemii wirusa SARS-CoV-2. Jednocześnie spółka zachowuje zdolność do realizowania bieżących zobowiązań, co pozwala na dalsze wykonywanie umów na obsługę systemów rowerowych. Przeprowadzenie postępowania restrukturyzacyjnego i zawarcie układu z wierzycielami ma na celu zapobieżenie pogorszeniu sytuacji finansowej spółki, jej niewypłacalności oraz ogłoszenia jej upadłości. To wszystko, zdaniem spółki, pozwoli na utrzymanie płynności finansowej, a także obsługi systemów rowerów miejskich w 39 systemach – czytamy w oświadczeniu.
Restrukturyzacja to standardowa procedura przewidziana kodeksem handlowym w sytuacji zagrożenia niewypłacalnością. Nie oznacza zagrożenia dla bieżącego funkcjonowania spółki.
Źródło: Netbike Polska S.A
Reklamy piekarni czy malej firmy na rowerku nie ma bo za drogo,to firma syrengic sie niech dalej reklamuje jako firma reklamowa. A mogla byc reklama żeźni albo kwiaciarni, Chytry 2 razy traci.