Firmowe spotkania z klasą – kubki z logo Twojej firmy

1
127
fot. materiały prasowe

Skuteczny marketing firmy? Tylko w oparciu o najlepsze gadżety. Kubki reklamowe z nadrukiem od lat stanowią prawdziwy hit wśród osób uczestniczących w branżowych eventach i imprezach. Dlaczego? Drobne pamiątki i gadżety, jakie jak właśnie funkcjonalne kubki na kawę czy herbatę zawsze są mile widzianą formą reklamy.

Przy tym, wyjątkowe i oryginalne gadżety można zaprojektować szybko i łatwo. Za pośrednictwem usług marki Artigraf można zamówić wyjątkowe akcesoria reklamowe, odpowiednie na każdą okazję. To proste! Jeśli posiadasz gotową grafikę z logo Twojej marki, wystarczy, że dobierzesz dla niej odpowiednie “płótno” – w tym przypadku kubki do nadruku. Różnorodne kształty, wielkości i kolory umożliwiają wyróżnienie się na tle konkurencji. Zaawansowane technologie druku na różnorodnych powierzchniach umożliwiają nanoszenia trwałego nadruku, który zachwyca znakomitym odwzorowaniem detali oraz żywymi kolorami. Powierz swoją akcję promocyjną w rękach profesjonalistów.

Zaprojektuj kubki reklamowe z pomysłem

fot. materiały prasowe

Zwykłe kubki reklamowe kojarzą się przede wszystkim z nudną ceramiką, która zalega w biurowym aneksie kuchennym. Nie tędy droga. Dostępnych opcji i możliwości jest wiele, a ograniczyć może jedynie Twoja wyobraźnia.

Klasyczny kubek na kawę może zachwycać oryginalnym uchwytem lub kształtem. To właśnie takie “perełki” wybijają się pośród innych gadżetów promocyjnych i szybko stają się ulubionymi akcesoriami przy przygotowywaniu porannej kawy. Jak postawić na coś oryginalnego? Zamiast ceramicznego czy szklanego naczynia sięgnij po kubki termiczne z nadrukiem. Ich forma jest znacznie bardziej praktyczna do codziennego użytku – nie tylko w biurze, ale także poza nim. Szczelne zamknięcie z uszczelką umożliwia bezpieczny transport gorącego napoju oraz zakup kawy na wynos, jeśli akurat ktoś preferuje raczyć się nią na mieście.

Tego typu gadżet można wykorzystać także w czasie wyjazdów, wakacji czy w delegacji, dzięki czemu jeden przedmiot staje się nieodzownym multitoolem, który można mieć zawsze przy sobie. Forma kubka umożliwia na naniesienie oryginalnych nadruków i większych grafik, dzięki czemu możliwości zaprojektowania oryginalnego gadżetu są znacznie szersze.

Dla kogo nadają się spersonalizowane kubki reklamowe z nadrukiem firmowym? Przede wszystkim można dodawać je do pakietów dla gości konferencji. Po drugie, tego typu akcesoria można także sprezentować zaufanym klientom czy kontrahentom z którymi chętnie się współpracuje. W czasie trwania eventów kubek reklamowy może być nagrodą w loterii lub gadżetem dodawanym jako tzw. “gratis” dodawany np. do większych zamówień.

Kampania reklamowa, która trafi do każdego – kubki do nadruku

Dlaczego akcesoria dają dobre wyniki w kwestii zwiększania zasięgu marki? Bardzo łatwo tłumaczy to psychologia. To niewielkie, niezobowiązujące podarki, z których można wygodnie korzystać na co dzień. Przekłada się to na wzmacnianie więzi z daną marką oraz budowanie pozytywnych z nią skojarzeń.

Jak się zatem okazuje kubki do nadruku to coś znacznie więcej niż tylko dodatek w paczce PR-owej. Warto zatem postarać się nieco projektując ich wygląd. Dzięki temu finalny produkt będzie zachwycał i zwracał uwagę.

Jak projektować podobne akcesoria? Kieruj się dobrym gustem oraz modą. Dobór kolorystyczny oraz kształt kubka dla wielu osób decydują o tym czy będą używały go mniej czy bardziej chętnie. Projektując kubki reklamowe:

  • stawiaj na prostotę – a nie oznacza to nudy! Stonowane odcienie kubeczków warto uzupełnić o widoczne, graficzne logo oraz drobny dodatek w postaci danych kontaktowych. To zapewni możliwość skontaktowania się z Twoją firmą, a przy tym nie wpłynie negatywnie na wygląd gadżetu;
  • poproś o pomoc grafika – dobrze przygotowane logo i hasło reklamowe robią różnicę. Nie chodzi tutaj jedynie o jakość projektu, ale o odpowiednie przygotowanie samego pliku do wydruku! Dzięki temu unikniesz nieestetycznych artefaktów czy widocznych pikseli;
  • dopasuj formę gadżetu do profilu działalności – drobne detale robią różnicę, dlatego projektując kubek warto zwrócić uwagę na jego formę. Sklep sportowy może reklamować się wykorzystując np. kubki termiczne z nadrukiem, a marka obsługująca ważnych klientów działających w biznesie, może postawić na lekki, nowoczesny kubek lub nawet – filiżankę ze spodeczkiem.

Poznaj dostępne opcje i zamów gadżety reklamowe za pośrednictwem strony marki Artigraf. Pokaż się i jasno komunikuj swoją pozycję na rynku.

PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

  1. Widziałam takie w tym roku na targach remadays, to świetny gadżet reklamowy. Ciekawe co pokażą w lutym przyszłego roku

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here