Galeria Grafitt wzmocniła ofertę fashion i usługi dostępne w centrum handlowym

1
282

Miniony rok był dla Galerii Grafitt bardzo intensywny. Na pokładzie zielonogórskiego centrum handlowego zameldowało się wielu nowych najemców. Ofertę galerii wzbogaciły salon drugi salon Men, moda męska Artur i marka Cipo&Baxx. Poza markami modowymi pojawiły się Studio Fryzjerskie Moniki Subocz oraz delikatesy Zielono nam z ekologicznymi produktami.

Rok 2018 wpisał się w kalendarz Galerii Grafit jako niezwykle dynamiczny. W gronie najemców znalazły się aż cztery marki modowe, salon fryzjerski i delikatesy z ekologicznymi produktami. – Cieszy nas fakt, że coraz więcej marek decyduje się na rozwój swojego biznesu z Galerią Grafitt. To nie tylko wyraz uznania, ale także potwierdzenie potencjału naszego centrum handlowego – zaznacza Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.

W czerwcu grono najemców Galerii Grafitt powiększyło się o drugi salon Men. Koncept prezentuje jeszcze większy wybór ubrań dopasowanych do preferencji klientów. Wśród dostępnych w salonie marek są renomowane brandy: kurtki i płaszcze: S4, Red Point, Lavard, Evenemen, garniturów i marynarek: MAYKO, Elegant, NOOR, Lavard spodni: MAYKO, NOOR, jeansy: Vegas,Stanley, koszuli i T-shirty : Olymp, Casamoda, Venti, Horse Riders, pasków: Lindenmann, Bruno Banani, Pierre Cardin, bielizny: Pierre Cardin, Gatta, Wola.

Ofertę Galerii Grafitt skierowaną do mężczyzn wzbogaciła też moda męska Artur, posiadająca w swoim asortymencie modne kroje ubrań dla mężczyzn ceniących wysoką jakość i nowoczesną elegancję. Flagowym produktem brandu są garnitury oraz marynarki wykonane z najwyższej jakości tkanin. Oferta salonu obejmuje również m.in. kurtki, koszule, bieliznę oraz stylowe akcesoria, a wśród nich m.in. paski i galanterię skórzaną, szeroki wybór krawatów, much oraz poszetek. Marka odzieżowa stawia na polskich producentów.

Na lokalizację przy ulicy Bohaterów Westerplatte 24 w Zielonej Górze zdecydowała się również marka Cipo&Baxx, która zajęła ponad 88-metrową powierzchnię na pierwszym piętrze Galerii Grafitt. W ofercie znalazły się ekstrawaganckie jeansy, t-shirty, koszule, marynarki i swetry. Salon swoje modowe inspiracje kieruje do kobiet i mężczyzn lubiących dobrą zabawę modą, pewnych siebie, nie bojących się żywych kolorów czy niecodziennych fasonów.

Usługową ofertę galerii wraz z początkiem listopada wzbogaciło 55-metrowe Studio Fryzjerskie Moniki Subocz. Zlokalizowany na pierwszym piętrze salon stawia na dopieszczenie płci pięknej. Kobiece zabiegi obejmują między innymi koloryzację, strzyżenie oraz wyjątkowe upięcia wieczorowe czy ślubne. Co istotne, studio fryzjerskie należy do grona salonów pracujących na kosmetykach ekskluzywnych marek Kerastase oraz Loreal Professionnel. – W salonie postawiliśmy na niezwykłą elegancję. Dominuje tutaj nowoczesny i minimalistyczny styl – mówi Monika Subocz, właścicielka salonu fryzjerskiego.

Listę najemców Galerii Grafitt, którzy ze swoją ofertą pojawili się w centrum handlowym w 2018 roku uzupełnia specjalistyczny sklep z ekologiczną żywnością. Delikatesy Zielono nam to zdrowa żywność, produkty pochodzące z lokalnych gospodarstw, jak i różnych zakątków świata, wegańskie, jak i bezglutenowe. Coś dla siebie znajdą tutaj miłośnicy ziół, herbat, aromatycznych przypraw, a nawet naturalnych kosmetyków i środków czystości. – Dopasowujemy ofertę Galerii Grafitt do oczekiwań klientów. Zapewniamy zarówno marki fashion, jak i usługi czy produkty, na które stawia coraz więcej osób. W związku z tym naszym najemcą zostały delikatesy Zielono nam – podkreśla Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.

PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

  1. Galeria w trosce o klientów powinna naprawić parkingowy wpłatomat. Od dawna nie można zapłacić za parking banknotem, tylko bilonem. W około nikt nie chce rozmieniać pieniędzy!

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here