Czym jest Baselinker i jak może Ci pomóc?

0
119
fot. materiały prasowe

Branża e-commerce nieustannie się rozwija, pozwalając sprzedawcom docierać do szerokiego grona konsumentów i zwiększać sprzedaż. Jeśli jednak prowadzisz własny sklep internetowy bądź sprzedajesz również na platformach marketplace, takich jak Allegro, Amazon czy eBay, z pewnością zdajesz sobie sprawę, że wraz z rozwojem biznesu jego prowadzenie staje się coraz trudniejsze. Baselinker stanowi jednak doskonałe wsparcie w rozwoju swej działalności!

Czym jest Baselinker?

Liczba konkurentów na rynku e-commerce wciąż rośnie, dlatego chcąc usprawniać nasz biznes, powinniśmy nieprzerwanie się rozwijać i dbać o odpowiedni poziom obsługi klienta. Nie jest to jednak łatwe zadanie, jeśli posiadamy wiele zamówień, nasz asortyment się powiększa, a my chcemy wkraczać z naszą ofertą na kolejne marketplace’y. Wdrożenie Baselinkera może jednak wesprzeć nas w prowadzeniu biznesu, automatyzując pewne czynności, ułatwiając pracę przedsiębiorstwa i pozytywnie wpływając na zadowolenie klientów.

Czym jest Baselinker? To narzędzie, które służy do efektywnego zarządzania sprzedażą online i obsługi zamówień – będzie ono odpowiednie dla osób prowadzących sklep internetowych, jak i firm wystawiających swe oferty na serwisach aukcyjnych. Oprogramowanie posiada ponad 300 dostępnych integracji, pozwalając na połączenie platform marketplace, firm kurierskich czy systemów księgowych. Baselinker pozwala nam zaoszczędzić czas, usprawnić procesy w przedsiębiorstwie i zniwelować ryzyko pojawienia się błędów podczas realizacji zamówień.

Baselinker to oprogramowanie, które umożliwia znaczny rozwój biznesu – lista jego funkcji wciąż rośnie, oferując tym samym coraz więcej korzyści. Sprawdź artykuły poradnikowe dotyczące tego narzędzia, aby przekonać się o jego pełnym potencjale: https://implemo.pl/blog/baselinker/.

Jakie funkcje ma Baselinker?

Niemożliwe jest przedstawienie wszystkich funkcji Baselinkera w jednym wpisie, gdyż jest to narzędzie oferujące wiele możliwości – postanowiliśmy jednak zaprezentować jedne z największych korzyści, które płyną z jego wykorzystania.

Automatyzacja procesów

Baselinker pozwala na automatyczne zmiany statusów, które wesprą nas w tworzeniu uporządkowanej listy zamówień. Specjalny moduł automatycznych czynności przenosi zamówienia między nimi w chwili, gdy wystąpi wybrane przez nas zdarzenie. Narzędzie gwarantuje, że nic nam nie umknie!

Automatyzacja dotyczy również procesów związanych z realizacją zamówień – dzięki temu czas przygotowania paczki znacząco się zmniejsza. Dzięki oprogramowaniu Baselinker możemy zapomnieć o drobiazgowej, czasochłonnej i powtarzalnej pracy, jak m.in. skanowanie kodów kreskowych czy wystawianie faktur, nadawanie paczek i drukowanie etykiet.

Zarządzanie zamówieniami i magazynem

Oprogramowanie Baselinker doskonale sprawdzi się w sytuacji, gdy prowadzimy własny sklep internetowy i wystawiamy swą ofertę na serwisach aukcyjnych. Dzięki integracji tych kanałów wszystkie dane znajdą się w jednym miejscu – w jednym panelu administracyjnym, który jest łatwy w obsłudze.

Narzędzie to pozwala także na zarządzanie całym asortymentem z poziomu jednego systemu. W wirtualnym magazynie możemy uporządkować dane, a także katalogować towar spoza oferty. Baselinker synchronizuje stan magazynu na wszystkich platformach jednocześnie, pozwalając nam na automatyczne zamykanie oferty, gdy produktu m.in. nie ma na magazynie.

Zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży

Co ważne, system usprawnia także cały proces wystawiania oferty na marketplace’ach – Baselinker może automatycznie przepisać cenniki bądź uzupełnić parametry dotyczące produktów. Jest to szczególnie przydatne, gdy planujemy rozwój swego biznesu i wkroczenie na nowy kanał sprzedaży.

Inne możliwości Baselinkera

Baselinker posiada niezliczoną ilość funkcji. Wśród najciekawszych możemy wymienić również możliwość nadawania paczki przy pomocy krajowych, jak i międzynarodowych operatorów. System pozwala na współpracę z m.in. Pocztą Polską, DHLem, InPostem – to jednak nie wszystko, gdyż Baselinker wciąż dodaje kolejnych przewoźników! Wszystko to odbywa się przy pomocy oprogramowania, bez konieczności logowania się do serwisów wspomnianych operatorów.

Inną interesującą aplikacją jest Baselinker Caller – to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na automatyczne rozpoznanie klienta podczas połączenia. Jego zamówienie pojawi się na ekranie komputera konsultanta, pozwalając mu na sprawdzenie statusu zamówienia oraz poinformować konsumenta o wszystkich pozostałych szczegółach. Przy pomocy tej aplikacji będziemy mogli pozytywnie zaskoczyć każdego klienta, oferując mu jak najlepszą obsługę.

Baselinker stanowi oprogramowanie, które znacząco usprawnia procesy sprzedaży online oraz obsługi zamówień. Nie czekaj i usprawnij swój biznes przy jego pomocy!

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here