Chcesz, by Twoja strona skutecznie Cię promowała? Zadbaj o wsparcie zespołu SEM!

0
134
fot. materiały prasowe

Nie trzeba być szczególnie spostrzegawczym by dostrzec, jak bardzo zmieniły się w ciągu ostatnich lat standardy w zakresie tworzenia witryn firmowych. Niejedna taka wizytówka wymagać może więc gruntownej przebudowy i odświeżenia, jeśli nadal wzbudzać ma zaufanie i zainteresowanie. Jej postać to jednak nie wszystko. Cóż z tego, że włożymy w nią wiele pracy, jeśli zobaczy ją tylko nieliczne grono odbiorców?

Dobra strona to koszty. Pozycjonuj ją i zrób z nich użytek!

Po co tworzymy stronę internetową naszej firmy? Pytanie to może wydawać się banalne, tymczasem warto się nad tą kwestią pochylić. Czy chcemy na nią po prostu odsyłać tych, którzy już zetknęli się z naszymi materiałami promocyjnymi, gdzie widniał jej adres? Iluż ich może być? Tymczasem to właśnie ta witryna może stanowić główne narzędzie promocji o zasięgu, jakiego nigdy nie uzyskalibyśmy innymi metodami. Na tym jednak nie koniec. Cóż z tego, że zdobędziemy nawet bardzo wysoki zasięg, jeśli obejmie on przypadkowych odbiorców, których potrzebom nasza oferta wcale nie musi odpowiadać? To główna wada konwencjonalnych metod marketingowych i przyczyna ich niskiej efektywności. Tymczasem w dobie Internetu tą przypadkowość można wyeliminować w zasadzie całkowicie! W końcu to my sami wiemy, czego potrzebujemy i nawet cały rząd billboardów ustawionych jeden po drugim na naszej drodze wcale nie musi wpłynąć na to, jak potrzeby te postrzegamy. Mimo, że wykorzystanie każdego z nich słono kosztowało… Specjaliści z firmy AFTERWEB radzą, jak promować się racjonalniej:

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Owo ryzyko gwałtownego spadku związane jest z faktem, że obecnie, inaczej niż miało to miejsce dawniej, algorytmy wyszukiwarki pilnie śledzą dziś to, jak poszczególne witryny zdobywają coraz lepsze miejsca w rankingu. Jeśli dzieje się to w sposób wyraźnie nienaturalny, czeka nas na karny filtr lub ban! Dziś więc pozycjonowanie jest zadaniem, przy którym koniecznie potrzebujemy wsparcia doświadczonych specjalistów. Jest to też jedyny sposób na to, aby nie pochłaniało ono nadmiernych kosztów.

Specjaliści SEO nadadzą witrynie Twojej firmy właściwą postać

Wróćmy tymczasem do naszej firmowej strony. Zadbaliśmy o to, by jej postać była efektowna i nie pozostawiała wątpliwości, że jesteśmy poważnym podmiotem, a także by znajdowały się na niej unikalne teksty zasobne w słowa kluczowe odpowiadające naszej branży. Czy to wystarczy? Już od dawna nie!

Poza tym, że inaczej wygląda dziś budowa bazy linków, które muszą być odpowiednio silne, zmienił się też sposób, w jaki wykonywana jest optymalizacja. Treści oczywiście nadal są niezwykle istotne – równolegle trzeba jednak zadbać o szereg kwestii technicznych. Google premiuje bowiem te witryny, które są wygodne dla użytkownika. Cóż nam więc po wyrafinowanej postaci graficznej, jeśli spowoduje ona wolne ładowanie? Trudno będzie ponadto pozycjonować stronę, która nie wyświetla się dobrze w urządzeniach mobilnych. Konieczna jest ponadto odpowiednia struktura i nawigacja i bardzo wiele innych, szczegółowych zagadnień. Roboty Google przyjrzą się bowiem także np. postaci naszych adresów podstron, a nawet znajdą wszystkie błędy i zbędne znaczniki w kodzie!

Nakład pracy jest więc znaczny i oznacza, że decyzja o przebudowie firmowej strony to doskonały wprost moment na to, by oddać ją pod opiekę profesjonalnego zespołu SEM. Wówczas od razu możliwe będzie nadanie naszej stronie takiej postaci, jaką cenić sobie będą zarówno użytkownicy, jak i wyszukiwarka. Zwlekać nie warto też dlatego, że skuteczne pozycjonowanie wymaga czasu. Jest to inwestycja długofalowa, jej efekty nie pozostawiają jednak wątpliwości co do tego, że warto było ją rozpocząć. Przekonaj się sam!

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here