Jak podaje CBOS Polacy najwyżej oceniają obsługę urzędników w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. ZUS otrzymał 4,4 pkt w skali pięciostopniowej.
ZUS triumfuje
Ale to nie jedyne zwycięstwo ZUSu. Instytucja zyskała uznanie Polaków w wielu innych kategoriach. 64% respondentów było zadowolonych z obsługi w urzędzie, ponieważ ich sprawy załatwiane są „od ręki”. Niemalże wszyscy badani, bo aż 96% respondentów uznało, że zostało przez ZUS obsłużone prawidłowo i rzetelnie. Z kolei 87% stwierdziło, że urzędnicy poświęcili im dostatecznie dużo czasu i uwagi. 93% bardzo wysoko oceniło kompetencje pracowników ZUS. Zważywszy na dane z poprzednich lat jakość obsługi ZUS wyraźnie się polepszyła. Sondaż „Polak w urzędzie” przeprowadzono na reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski, liczącej 1016 osób. – Ankietowanioceniali obsługę w urzędach powiatowych, urzędach gminy/miasta/dzielnicy, Urzędzie Skarbowym, Ośrodku Pomocy Społecznej, Urzędzie Pracy i ZUSie. Najgorzej ankietowani ocenili Urzędy Pracy – informuje Agata Muchowska regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa lubuskiego. A Wy jak oceniacie obsługę w ZUSie?