Przekonaj się, że reklama w Google skutecznie pozyskuje nowych klientów

0
154

Działanie na krajowym rynku, nawet na szczeblu regionalnym staje się w dzisiejszych czasach coraz mniej możliwe, jeśli nie mamy własnej strony WWW. Idealnym przykładem witryny jest sklep internetowy, który nie tylko przedstawi klientowi markę – jak zwykła strona-wizytówka, ale też pozwoli mu od razu dokonać u nas zakupów. Jak jednak sprawić, by trafiły do nas tłumy internautów, a w dodatku ostatecznie zmieniły się w naszych klientów? W tym artykule porozmawiamy o skutecznych narzędziach promocji.

SEO – zdobądź dobrą pozycję na rynku!

Od lat fundamentalnym działaniem marketingowym w internecie pozostaje słynne pozycjonowanie stron. Polega ono na jak najefektywniejszym uatrakcyjnieniu naszych treści, dzięki czemu będą trafiały nie tylko do robotów wyszukiwarki, ale też złapią za serce potencjalnego klienta. Do tego doliczyć należy optymalizację witryny pod względem technicznym, tak aby spełniała większość wymagań stawianych przez Google. Kiedy chcesz się pozycjonować, musisz być gotowy na to, iż twoja strona może pod wpływem optymalizacji zmienić się nie do poznania. Oczywiście logo, nazwa firmy i oferta pozostaną niezmienione, ale zawartość serwisu trzeba będzie dopasować do przyzwyczajeń i kaprysów użytkownika.

Przemiana dotyka więc struktury strony – zmienia się choćby rozmieszczenie i funkcjonalność elementów – ale i treści – dodajemy pożądane w danej sytuacji słowa kluczowe oraz aranżujemy zawartość tak, by była jak najatrakcyjniejsza. W takich warunkach czytelnik naszych artykułów ma dużo większą szansę stać się naszym klientem. Oczywiście, tajniki SEO to również szereg bardziej skomplikowanych działań o charakterze czysto technicznym, dlatego najlepiej całą usługę zlecić agencji z szerokim portfolio i doświadczeniem. Profesjonaliści w ciągu kilku miesięcy zapewnią ci niepodzielne panowanie nad konkurencją z branży – przynajmniej w internecie. Warto zatem być cierpliwym, zwłaszcza że pod względem kosztów pozycjonowanie opłaca się najbardziej a efekty najczęściej utrzymują się przez długi czas.

Adwords – oczekiwane efekty od ręki

Konkurencyjną opcją, którą zresztą często stosuje się równolegle z SEO, jest reklama typu Pay Per Click (zapłać za kliknięcie). To marketing opierający się na wykupieniu w Google baneru, wyświetlanego internautom wyszukującym wskazane przez nas frazy. Co ciekawe jednak, w podstawowej wersji PPC od Adwords nie płacimy za ilość wyświetleń reklamy, ale za kliknięcia zainteresowanych naszą ofertą klientów. Ilekroć ktoś przejdzie na naszą stronę, Adwords naliczy groszową opłatę w ramach budżetu, który wcześniej wybraliśmy – dodaje pracownik agencji afterweb.pl specjalizujący się w temacie PPC. Z dobrym fachowcem za sterami kampanii, twoja reklama trafi wszędzie tam, gdzie internauta szuka podobnych produktów.

PODZIEL SIĘ

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here