O marketingu w kościele opowie ksiądz

1
155
fot. materiały prasowe

Już w najbliższy czwartek, 4 lutego zaprezentujemy najnowszą książkę ks. prof. Andrzeja Draguły o marketingu w kościele – „Kościół na rynku. Eseje pastoralne”.Na spotkanie z autorem zapraszamy online na żywo na Facebooku Biblioteki o godz. 18.00 – informuje Anna Urbańska z WiMBP w Zielonej Górze.

 




Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze zaprasza 4 lutego br. o godz. 18.00 na prezentację online publikacji Kościół na rynku. Eseje pastoralne ks. Andrzeja Draguły, profesora Uniwersytetu Szczecińskiego.

 Wydarzenie odbędzie się online. Transmisja na żywo – www.facebook.com/biblioteka.norwida, a moderatorem spotkania będzie Szymon Bojdo – dziennikarz, publicysta

Kościół na rynku. Eseje pastoralne




Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.




Andrzej Draguła – ksiądz diecezji zielonogórsko-gorzowskiej. Dr hab. teologii, profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, przewodniczący Rady Instytutu Nauk Teologicznych US, członek Komitetu Nauk Teologicznych Polskiej Akademii Nauk. Publicysta. Członek redakcji kwartalnika „Więź” i Rady Naukowej Laboratorium „Więzi”. Stały współpracownik „Tygodnika Powszechnego”. Laureat Nagrody Dziennikarskiej „Ślad” im. bp. Jana Chrapka w roku 2018. Autor wielu książek, m.in.: „Ocalić Boga. Szkice z teologii sekularyzacji”; „Copyright na Jezusa. Język, znak, rytuał między wiarą a niewiarą”; „Bluźnierstwo. Między grzechem a przestępstwem”; „Emaus. Tajemnice dnia ósmego”.

 

PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

  1. Od nich najelpsi powinni się uczyć. Taki mają marketing,że nie tylko kase zarabiają, ale i w głowach mieszają.

Skomentuj

Please enter your comment!
Please enter your name here